11 stycznia 2019

Piątek 11/01/2019


Po ostatnich „przeżyciach” związanych z zawieszeniem mnie na FB za to, że podałem w dobrej wierze ( pomaganie jest dla mnie cool ) linka do  duńskiego forum dyskusyjnego moje postrzeganie Polskiego świata miejsc które powinny pomagać w trafianiu zakładów zdecydowanie się zmieniło. 
Jestem z rocznika 1965 i trochę inaczej mnie wychowano.
Materializm, zawiść, snobizm czy samolubstwo było nie mile widziane.
Teraz jak się  przekonałem w przypadku Forum Bukmacherskiego, pogoń za pieniądzem (reklamy, sponsoring) przesłaniają tym kolegom administratorom tego forum wszystko w tym merytoryczne podejście do rzeczy typowania jakie ( mam nadzieje ) z mojej strony miało miejsce.

Dlatego trochę pogadałem w pracy z kolegami, poczytałem jak tutaj zrobić  coś swojego, na moich zasadach i powstało coś takiego
jak DziadekTypuje, moje forum , gdzie będę publikował to  co mam do przekazania  w  temacie typowana zakładów bukmacherskich. Nie  będzie  to  ideał pod względem wizualnym ale przecież nie to się liczy.
Co prawda jest ten blog, ale nie jest to miejsce idealne do wymiany opinii, poglądów  czy dyskusji, a przecież o to chodzi kiedy chcemy coś zarobić na zakładach bukmacherskich.

Zapraszam wiec na  forum i z góry przepraszam jak coś  nie będzie działało, albo wyglądało dziwacznie, ale w szkole jeszcze liczydła używałem i wszystkie te… html, kody i inne bajery :) są dla mnie trochę czarną magia, a robię to co tam widzicie absolutnie sam, wiec za każdą sugestie czy pomoc będę wdzięczny.
Jest tam tak takie miejsce jak wolna dyskusja wiec można napisać.

Do 15/01/2019 będę publikował moje  propozycję jeszcze również na tym  blogu,  ale potem już docelowo tylko na blogu w temacie niższe ligi w/g dziadka.

No to sobie napisałem trochę od serca, a wiem po co tutaj zaglądacie wiec...
Dzisiaj w zasadzie nie ma nic dla mnie do gry, choć Leeds wygląda dość ciekawie i pewnie.
Jednak ja sobie jednak dzisiaj odpuszczę i już zajmę się jutrzejszym dniem i na tą chwilę mam cztery single. 
Jutro koło południa dojdzie jeszcze kilka propozycji ale na razie musi Wam to wystarczyć.

National League North – godz. 16.00
Southport (11) – Leamington (13)  FT 5-1
Southport wygra @ 1.85
(5/5)
+ 4.25
Nie powinno Was dziwić, że po raz kolejny gram na Southport bo z uporem maniaka będę powtarzał, ze gdyby nie fatalny początek sezonu oni graliby o mistrzostwo tej ligi. Co prawda Leamington jest ostatnio ciężki do pokonania, bo przegrał ledwie jeden mecz z ostatnich 10-ciu, ale większość meczy remisowali i były to spotkania przeważnie z zespołami z niższych pozycji w lidze.

National League South – godz. 16.00
Gloucester City (21) – Hungersford (19) FT 0-0
Hungersford wygra @ 2..82
(3/5)
- 3
Gloucester jest w bardzo dużych kłopotach. Mają wielu nieobecnych zawodników.  W ostatnim meczu tylko 10 etatowych graczy, a od tego czasu odeszło z klubu  dwóch z nich. Powód oczywiście prozaiczny. Nie wielkie możliwości finansowe.. Zespół nie ma też obecnie trenera, bo Chris Todd odszedł z klubu. Teraz zespół prowadzi pięciu !!! byłych zawodników klubu.
Hungerford też nie jest świetny, ale przede wszystkim wygrał swoje dwa ostatnie mecze z Oxford City i Concord, a to nie są jacyś chłopcy do bicia. Niewielkie pieniądze postawię tutaj na gości bo moim zdaniem to oni powinni byli być ustawieni tutaj jako faworyci.

Southern League South – godz. 16.00
Walton Casuals (12) -  Hartley Wintney (15)  FT 1-2
Walton wygra @ 2.16
(4/5)
- 4
W tym meczu zbytnio  nie ma się nad czym zastanawiać. Gospodarze świetni na własnym bosku z bilansem 7-2-2. Przegrali z Poole kilka tygodni temu 0-4 ale grali długi czas bez bramkarza, który dostał czerwona kartkę i w bramce stanął zawodnik z pola. Hartley nic specjalnego, szczególnie w meczach wyjazdowych. Dla mnie oczywisty zakład na wygrana gospodarzy.

Isthmian League (Bostik Premier)  -godz. 16.00
Tonbridge (11) – Kingstonian (2)  FT 3-2
Kingstonian wygra @ 2.34
(3/5)
- 3
Tonbridge nie tak dawno w czołówce ligi, ale spadli bardzo pod względem jakości gry i stanu osobowego wiec nie dziwi, że teraz tylko jedna wygrana i remis w ostatnich 10-ciu meczach we wszystkich rozgrywkach. Kingstonian był przed sezonem dla mnie jednym z kandydatów  do promocji. Jak na razie potwierdza się to w ich grze. Drugie miejsce w tabeli i bez porażki w ostatnich pięciu meczach ligowych w tym dwa ostatnie wyjazdy to wygrane.

To na dzisiaj tyle mojego pisania. Zapraszam na jutro tutaj i do odwiedzania mojego forum. Nie bójcie się tam czegoś napisać (rejestracja banalnie prosta). 
Rozmowy raczej budują, a że niektórzy tego nie rozumieją to już ich problem.

Miłego dnia.
Dziadek

10 komentarzy:

  1. Dobry pomysl z tym Forum Dziadek. Oni Cie tam zbanowali bo swoimi typami miażdżyles ich typy po 1,20zł. Swoją wiedzą o niszowych ligach angielskich plus analizami byłeś od nich lepszy. Popieram forum i bede śledził. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też racja, ale ban jest tymczasowy z tego co widziałem, więc w sumie za tydzien jeszcze dziadek zawsze może wrócić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... Tymczasowy. Zapytam się inaczej. Czy tam gdzie Ciebie nie chcą tylko dla tego, że robisz coś, próbujesz pomóc, czasem publikując link do innych miejsc gdzie są tacy sami jak ja. Chciało by Ci się tam wracać?
      Wrócę na jeden post.
      Obiecuję.

      Usuń
    2. niee, bardziej miałem na mysli, że w ktoryms poscie prosiłeś Zbyszek by "upowszechnić" twój blog, a tak szczerze podchodząc to nie ma chyba lepszej mozliwosci niż to całe FB, bo jak by nie było to największe forum w PL, tylko to miałem na mysli pzdr:)

      Usuń
  3. Na jakim buku grasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam w anglii tak ze gram na Ladbrokes. W polsce jak bywam to w stsie costam puszczalem. A Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety polski legalny, STS

      Usuń
    2. Mój buk nawet spoko ale odziwo mimo że w anglii to typy które podaje dziadek nie zawsze znajduje tzn te ligi poniżej national league north/south nie znajdują się w ofercie tego buka. poza tym cośtam próbuje ako pograć ale nigdy nie mam szczescia. juz wiele razy sie przejechałem na tych zespołach z wyższych lig. myślę że pora na dyskusje na ten temat na forum żeby się dziadek nie obraził ;)

      Usuń
  5. Zbyszek mam pytanie odnosnie 1 typu, czy Southport jakos mocno sie wzmocnilo po wczesniejszym sezonie, gdzie w sumie skonczyli ledwie nad strefą spadkową po serii porazek na koniec sezonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Może nie tyle się wzmocnił osobowo, choć wymienił sporo zawodników, ale ma obecnie nowych właścicieli i solidne finanse, a to owocuje, że chętnych jest wielu. Tutaj masz ruchy kadrowe w klubie ... https://www.transfermarkt.pl/southport-fc/transfers/verein/9829

      Usuń