14 stycznia 2019

Poniedziałek 14/01/2019


Dzisiaj mam dwa zakłady które zagrałem.
# 015 - https://www.oddsportal.com/public-coupon/RClAtqAA
Francja Ligue 2 – godz 20.45
Red Star ( 20 ) – RC Lens  ( 5 )
Lens wygra @ 2.04
(4/5)
Dla mnie to bardzo oczywisty zakład i trochę zdziwiony jestem wysokością kursów na wygraną gości. Co prawda  przed przerwa zimową mieli nie zbyt ciekawą serie 1-3-1, ale teraz po trzech tygodnia w zespole trochę się po zmieniało. Jest kilku nowych zawodników wiec ciągle walka o awans jest w ich zasięgu. Różnice punktowe w czołówce są minimalne i każda kolejna strata punktów może mieć bardzo duże konsekwencje. Red Star miał w ostatnich dwóch meczach przed przerwą chwile ożywienia bo zdobyli cztery punkty ale trzeba też pamiętać, że oni już w poprzednim sezonie mieli problemy z utrzymaniem, a teraz ich defensywa  jest jeszcze  bardziej biedna tracąc aż 36 goli w dotychczasowych meczach sezonu.
# 016 - https://www.oddsportal.com/public-coupon/afQ5f5ZQ
Włochy Copa Italia – godz 21.00
AS Roma – Entela
Entela (ah+2,5) wygra @ 1.99
(3/5)
Absolutnie nie polecam tego zakładu dla osób które szukają bankierów. Mam słabość do trzecioligowej Enteli, która już raz pokazała lwi pazur  eliminując Genou. Tutaj oczywiście Roma jest faworytem ale znając trochę realia Włoskiej piłki to nie wierzę, że tutaj zagrają pierwszym składem, a i  ich nastawienie do tego meczu może pozostawiać dużo do życzenia. Entela miała teraz sporo wolnego czasu do przygotowań do tego meczu wiec liczę na ich świeżość i ambicję. To jedna z najlepszych ekip Serie C ale tak naprawdę skład mają na poziomie środka tabeli Serie B. Myślę, ze jeżeli przegrają tutaj spotkanie to góra jedną, dwoma bramkami.

Na dzisiaj tyle. Jutro grają  w Anglii w niższych ligach wiec zapraszam  do lektury, bo kilka meczy mam na oku ale jeszcze nie do końca przeszacowałem to i owo. Jednak przypominam już tylko na moim forum

1 komentarz: