09 stycznia 2019

Środa 09/01/2019


Witam.
Wczoraj bardzo udany wieczór z niższymi ligami, ponad 18 jednostek na plusi szkoda, że są niektórzy którym to przeszkadza. Przeczytałem, że powodem bana jest reklamowanie... 😃 moich typów, bloga na którym nie pisałem od miesiąca 😄 a chyba chodzi o ostatni wpis gdzie podałem kilka  swoich przemyśleń i adres do Duńskiego serwisu, forum gdzie można znaleźć fajne typy Duńskich typerów naiwnie myśląc, ze dzieląc się takimi rzeczami pomagam w trafnym doborze zakładów.
Cóż inni widać mają inne zdanie. 
Niech i tak będzie, mam gdzie napisać to co myślę i  nikt mnie nie będzie tutaj banował, a może niedługo znajdę  sobie inne miejsce do pisania, bo tutaj czasem nie wszytko wygląda wizualnie jak bym sobie tego życzył.

Dzisiaj mało "moich" lig, ale znalazłem coś takiego.

Dubel

# 024
Woking ( 2 ) - Welling ( 6 )  FT 2-0
Woking wygra @ 1.74  
Ferreira ( 1 ) - Leixoes ( 10 )  FT 1-0
Ferreira wygra @ 1.52
AKO :  @ 2.64
(4/5)
+ 6.56

Woking jest pierwszy w kolejce do wygrania tej ligi. Grał ostatnio z Watford w FA Cup i kto oglądał mecz na Eleven Sport widział co potrafią. W lidze mają obecnie fantastyczny bilans 9-1-0 i są na drugim miejscu ze stratą pięciu punktów do lidera, ale trzy mecze mniej rozegrane, wiec teraz każde zaległe spotkanie jest dla nich ważne. Welling tez należy do czołówki, ale są mniej stabilni w swojej formie meczowej. Na wyjazdach ostatnio cztery porazki i remis, a ogólnie 3-3-5.
W drugim meczu Ferreira ze swoim domowym bilansem 6-0-2 bramki 11-3 i aspiracjami do powrotu do ligi jest zbyt silna dla ekipy, która wygrała jeden mecz z ostatnich czterech meczach ligowych, a na wyjazdach cztery ostatnie mecze przegrali.

No to na dzisiaj tyle. 

1 komentarz: