08 stycznia 2019

Wtorek 08/01/2019



Na forum bukmacherskim mam bana, choć nie zbyt wiem za co ale OK.
Do kolegów którzy czytali mój temat mam prośbę.  
Podzielcie się informacją gdzie można znaleźć moje opinie z innymi, a i informacja o jakimś normalnym forum gdzie mogę wylądować tez mile widziane.
GG - 67057235 lub maila zbyszekkaplonski@gmail.com

Po kilkudniowej przerwie i trawieniu chorej sytuacji wracam do  gry.
Uwierzcie, że może się dobrze stało się stało bo na siedem meczy jakie miałem na oku w sobotę w niższych ligach Anglii trafiony byłby jeden.

Ja już kiedyś napisałem, że w środku tygodnia w  Anglii czasem dzieją się rzeczy dziwne. Dzisiaj pewnie będzie podobnie ale mimo wszystko mam kilka przemyśleń.

National League - godz. 20.45
Gateshead (8) – Solihull Moors (4 FT 1-2
Solihull Moors wygra @ 2.11
(3/5)

+ 3.33
Gateshead ostatnio przegrał drugi  mecz z rzędu ze słabym Maidenhead i mimo, ze wcześniej prezentowali się przyzwoicie myślę, że dzisiaj po raz kolejny będą mieli kłopoty. Przyczyny są bardzo proste. Mają teraz spore kłopoty w składzie. Ostatnio na ławce rezerwowych  mieli zaledwie trzech zawodników w tym dwóch nominalnych bramkarzy. Teraz  nie będzie inaczej, choć wypożyczyli jednego zawodnika. Goście to spore zaskoczenie ligi ale prezentują się bardzo przyzwoicie. Na wyjazdach tylko trzy porażki w ostatnich 10 meczach ligowych. Ostatnio wygrali z Eastleigh 4-1 i wyglądali imponująco.  Średnia stawka na gości na pewno jest warta ryzyka w  tym meczu.

National League North – godz. 20.45
Spennymoor (7) – Kidderminster (9)  FT 2-1
Spennymoor wygra @ 2.07
(4/5)

+ 4.28
Spennymoor przegrał z AFC Telford w sobotę, ale to była tylko ich druga porażka w ostatnich 10 meczach, a i przeciwnik bardzo trudny.  Kiddie zwolnił swojego menedżera w poniedziałek, co nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę, że mają teraz 2-2-6 przez ostatnie kilka tygodni. Doznali porażki 3-0 w sobotę w Darlington. Oczywiście zwolnienie trenera może przynieść skutek, ale pod warunkiem, że ktoś obejmie drużynę i jakoś ich ukierunkuje, a tutaj nie ma jeszcze następcy. W weekend już przeciwko Kidderminster bym nie zagrał, ale dzisiaj.

National League South – godz. 20.45
Slough (11) – Bath City (4)  FT 0-0
Bath (ah+0) wygra @ 2.59
(3/5)

zwrot
Na  prawdę nie wiem dlaczego goście są tak nie doceniani tutaj. Od pewnego czasu  to jedna z najrówniej grających ekip w lidze. Cztery wygrane i remis w ostatnich meczach i ciągle w zasięgu walka o bezpośredni awans. Slough w prawdzie przegrał ostatnie dwa mecze ligowe co dla dobrej ekipy zawsze jest jakimś bodźcem do lepszej gry ale tutaj trzeba tez popatrzeć, że wcześniej na własnym boisku zaledwie 5-2-4 i trzy porażki w czterech meczach ligowych na własnym terenie.

FA Trophy – godz 20.45
Maidenhead  - Oxford City  FT 1-1
Oxford wygra @ 3.86
(2/5)

- 2
W sumie to nawet rozumiem, że po wygranej z Gateshead bukmacherzy ustawili tutaj gospodarzy jako wielkich faworytów, ale jak napisałem wyżej Gateshead ma poważne kłopoty ze składem, wiec  ten wynik nie robi na mnie żadnego wrażenia. Oxford przegrał w sobotę 0-1 z St Albans, ale St Albans ma teraz 7 meczów wygranych. Oxford przegrał z Hungerford niespodziewanie w Nowy Rok, ale wcześniej byli niepokonani w 7, wygrywając 6 z nich. Po prostu nie wypada nie spróbować tutaj zakładu na wygraną gości.

Salisbury – Braintree   FT 2-1
Salisbury wygra @ 3.13
(3/5)

+ 6.36
Oczywiście można mieć wątpliwości co dla gospodarzy jest ważniejsze 1/16 FA Trophy czy ligowy awans, ale świadomość, ze w kolejnej rundzie czeka Carshalton z Isthmian League jest spora motywacja. O  Braintree można napisać to samo. Mają wielkie kłopoty w National League gdzie są ostatni w lidze z dziewięcioma punktami straty do bezpiecznego miejsca i jedną wygrana i siedmioma porażkami w ostatnich 11 meczach. Bardziej mi tutaj pasuje, ze w wyjazdowym meczu to Braintree będzie się oszczędzał niż że Salisbury na własnym boisku gdzie są najlepsi w swojej lidze (9-2-1) nie będzie dążyło do wygranej.

Dubel :
Southport (16) – Guisele (17)  FT 2-1
Suthpport wygra @ 1.99
Withehawk (22) – Worthing (8)  FT 1-2
Worthing  wygra @ 1.67
AKO : @ 3.32
(3/5)

+ 6.96
Southport w moim przekonaniu jest lepsza ekipa tutaj. Co prawda po słabiutkim początku sezonu nisko w tabeli ale od początku listopada kiedy zmienili trenera jeszcze nie przegrali meczu ligowego.
W drugim spotkaniu po prostu trudno jest mi dostrzec coś pozytywnego  w poczynaniach gospodarzy, a Worthing ma cztery mecze mniej rozegrane od większości zespołów w tabeli i gdyby zdobyli 12 punktów byliby na drugim miejscu w tabeli.

To na dzisiaj tyle z mojej strony. Udanych łowów.

Bilans dnia :  + 18.93
Bilans stycznia i tematu uzupełnię jak dostanę się na forum bukmacherskie bo nie pamiętam z głowy.

5 komentarzy:

  1. Elegancko Dziadek. Tak jak ktos juz pisal ze stales sie dla nich trochu niewygodny bo za dobrym typerem jestes. Rob dalej to co robisz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło zobaczyć Twój kolejny wpis :) Dziadku do powiesz o graniu na Bromley ? Ostatnio dwa ważne zwycięstwa z czołówką ligi, u siebie grają nieźle. Kurs zacny. Pozdrawiam 'tentyp1' z FB

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w pracy i a zapomniałem hasła wiec dziadek napisze jako anonim :)
    Bromley ma serię dobrych występów ale nie mam do nich aż takiego zaufania aby postawić na nich. Wrexham przegrał dwa mecze z Salford i Dover wiec teraz będą gryźć trawę aby jakieś punkty zdobyć. Gdybym musiał to x2, ale że nie muszę to zobacze co wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. No i profit jest od razu jak Zbyszek wrocil;-) dodalem bromley do tego i spoko dzien;-) dziekuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż, ja dodałem Olympiakos kosz na podbicie i zremisowali (!)...

    OdpowiedzUsuń